Opis stanowiska
Grupa dentsu jest globalną siecią komunikacji marketingowej odpowiadającą swoją ofertą na potrzeby ery cyfrowej. W jej skład wchodzą marki: Carat, dentsu Creative, iProspect, Red8 Advertising, Amplifi, DDS, dentsu i dentsu X, TSL oraz Propeller Film. Grupa dentsu działa w 110 krajach na całym świecie, zatrudniając ponad 45 000 ekspertów. W Polsce działa w obecnym kształcie od 2005 roku i zatrudnia około 900 osób obsługujących ponad 200 klientów.
dentsu dąży do tego, aby być siecią wybieraną na całym świecie przez klientów poszukujących najwyższej klasy ekspertyzy, wiedzy i największych możliwości w zakresie usług związanych z marką, mediami i komunikacją cyfrową.
Obecnie do naszych spółek szukamy osób na stanowisko:
Account Manager
Miejsce pracy: Warszawa (praca hybrydowa)
Główne obowiązki:
- Koordynowanie działań klientów agencji z obszarów: ATL, BTL, digital, Social Media;
- Zarządzanie projektami/promocjami/aktywacjami/produkcjami Klientów zgodnie z wewnętrznymi procesami (harmonogramem, budżetem, oczekiwanym poziomem jakości);
- Bieżąca współpraca z Klientem – w tym rozwiązywanie i zarządzanie trudnymi sytuacjami;
- Współpraca z zespołami kreacji, strategii, produkcji, technologii;
- Tworzenie wycen, zestawień, raportów, harmonogramów i kosztorysów;
- Monitorowanie rynku oraz wdrażanie najnowszych trendów do strategii;
- Efektywne zarządzanie: ryzykiem projektowym (risk management), zmianami w projekcie (change management), problemami (problem/issue management) oraz jakością (quality management);
- Przygotowywanie i udział w prezentacjach przetargowych.
Nasze oczekiwania:
- Min. 3 lata doświadczenia w zarządzaniu projektami w agencji reklamowej lub po stronie Klienta (warunek konieczny);
- Doświadczenie w nadzorze realizacji produkcji ATL-owych;
- Dobra znajomość języka angielskiego, zarówno w mowie jak i piśmie;
- Umiejętność pracy w wielokulturowym, międzynarodowym środowisku;
- Umiejętność zarządzania kilkoma projektami jednocześnie – wielozadaniowość;
- Umiejętność tworzenia szczegółowych planów projektowych, harmonogramów i kosztorysów projektów;
- Umiejętność działania zgodnie z wyznaczonym procesem i określonymi standardami;
- Umiejętność zarządzania zespołem projektowym, wyznaczania i koordynowania zadań oraz podejmowania decyzji;
- Samodzielność w działaniu;
- Łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktów z Klientami, zdolność budowania trwałych i pozytywnych relacji z Klientem, wysoka kultura osobista;
- Biegła znajomość MS Office;
- Mile widziane znajomość rynku oraz zagadnień z zakresu ATL / BTL / digital marketingu .
Oferujemy:
- Pracę w globalnej, dynamicznie rozwijającej się grupie z obszaru komunikacji marketingowej;
- Samodzielność w działaniu w zakresie powierzonych zadań;
- Możliwość rozwoju w ramach grupy dentsu w Polsce i na świecie;
- Szkolenie on-boardingowe i programy rozwojowe;
- 3 dodatkowe, wolne dni płatne – tzw. „Wellness days”;
- 2 dodatkowe dni przeznaczone na wolontariat pracowniczy;
- Summer Fridays – w okresie wakacyjnym (od czerwca do września, w piątki kończymy pracę 2 godziny wcześniej);
- Hybrydowy tryb pracy – zależnie od ustaleń w zespole;
- Wewnętrzne programy szkoleniowe;
- Nowoczesne i komfortowe biuro zgodnie z ideą work-life-balance, oferujące między innymi takie udogodnienia jak siłownia i sala fitness, punkt opieki dziennej dla dzieci DAY CARE;
- Finansowany przez pracodawcę abonament medyczny w Medicover z możliwością rozszerzenia o dodatkowe usługi;
- Finansowane przez pracodawcę Ubezpieczenie na życie UNUM z możliwością rozszerzenia o dodatkowe pakiety;
- Kafeteria NAIS;
- Dostęp do platformy Mindgram;
- Dofinansowanie do karty sportowej Medicover sport lub Multisport (do wyboru) i wiele aktywności sportowych w ramach grup zainteresowania.