Opis stanowiska
Hej, słyszał_ś już o EssenceMediacom? Jest to jedna z największych agencji mediowych w Polsce, część struktur GroupM i holdingu reklamowego WPP. Powstaliśmy po to aby pomóc markom w budowaniu swojej siły poprzez media. Rzucamy wyzwanie konwencjonalnemu myśleniu, aby optymalizować i rozwijać biznesy naszych klientów na dużą skalę, a także nadawać kierunek rozwoju branży w kluczowych obszarach, takich jak równość, integracja i zrównoważony rozwój. Połączenie Essence i MediaCom stwarza również nowe możliwości naszym ludziom – podnosi umiejętności i szkoli w nowych obszarach. U nas wzbogacisz i wzmocnisz swoją karierę 😉
Magazyn Media&Marketing Polska uhonorował nas tytułem Grupy Mediowej Roku 2024.
Do hubu koordynującego planowanie komunikacji mediowej na 10 rynkach dla dużego Klienta FMCG szukamy osoby na stanowisko: International Communications Consultant
Jakie zadania będziesz realizować na tym stanowisku?
- współpraca z klientem i koordynowanie kampanii na 10 rynkach na jednej z kategorii produktowych,
- tworzenie strategii mediowej i planów rocznych,
- współpraca z zespołem buyingowym
- współpraca z teamami specjalistycznymi (w Polsce i na pozostałych rynkach),
- przygotowywanie analiz i rekomendacji oraz ich prezentacja przed Klientem,
- dzielenie się wiedzą z innymi osobami z zespołu.
W wykonywaniu powyższych zadań pomoże Ci:
- doświadczenie w pracy w domu mediowym/agencji,
- biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (warunek konieczny),
- znajomość narzędzi mediowych oraz pakietu Office, w szczególności Excel i PowerPoint,
- chęć do poszukiwania innowacyjnych rozwiązań,
- pasja do mediów, komunikacji, marek i strategii.
Świetnie odnajdziesz się w naszym zespole jeśli jesteś typem team workera, lubisz i umiesz pracować z liczbami, a przy tym łączysz analityczne i kreatywne myślenie 😉
Czego możesz się spodziewać od nas?
- ścieżki rozwoju w obszarze budowania strategicznych kompetencji marketingowych oraz partnerskiej relacji z klientem,
- pracy w zintegrowanym i zgranym zespole,
- jesteśmy zaangażowani, wzajemnie doceniamy swoją pracę,
- nie lubimy micromanagementu – tak więc każdy ma swobodę w działaniu, a jednocześnie wspieramy, jeśli ktoś potrzebuje pomocy,
- umowy o pracę,
- pracy w modelu hybrydowym – 2 dni z biura, 3 z domu,
- dłuższego weekendu! – w piątki kończymy pracę o 15:00,
- braku dress code, czyli luźniej, przyjaznej atmosfery,
- wygodnej przestrzeni do pracy w biurze – w sercu warszawskiej Pragi (kampus Koneser, 10 min spacerem od metra Warszawa Wileńska),
- inicjatyw nastawionych na rozwój pozazawodowy – m.in. wolontariat pracowniczy, pula dni pracy zdalnej zza granicy,
- kartę sportową, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do nauki języka angielskiego oraz prywatną opiekę medyczną po 3 miesiącach współpracy.
O reszcie z chęcią opowiemy Ci podczas rozmowy rekrutacyjnej, która składa się z dwóch etapów: rozmowy telefonicznej z HRem i spotkania online (lub w biurze) z osobą z Twojego przyszłego zespołu w towarzystwie HRu.
Podczas spotkania będziemy chcieli poznać Twoje kompetencje, liczymy na to, że opowiesz nam o swoim doświadczeniu, ale również o sobie 😉. Zależy nam na poznaniu Twoich wartości, osobowości i podejściu do pracy, ponieważ chcemy tworzyć zgrane zespoły składające się z osób czujących się dobrze w swoim towarzystwie.
Do usłyszenia!